Retur/Schimb produse

Pentru a returna articole cumpărate de pe cato.ro, te rugăm să folosești Portalul de retur articole.

NOTĂ: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni.

Dacă ai întrebări/nelămuriri, scrie-ne un mail la shop@cato.ro

Dacă preferi altă mărime, poți solicita acest lucru în portalul de retur - Opțiunea Credit în magazin. Pentru aceasta, suplimentar, trebuie să ne trimți pe email articolul pe care dorești să îl schimbi și noua mărime.

Dacă mărimea în cauză nu este disponibilă, vom rambursa contravaloarea articolului.

Dacă dorești să schimbi articolul cu un alt model sau culoare, trebuie să specifici în portalul de retur.

Dacă dorești să returnezi un produs, te rugăm să ții cont de următoarele:

Toate produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. În caz de retur, eticheta de carton cu codul de bare trebuie să fie intactă și atașată la produs. Unele produse sunt marcate cu un sigiliu de securitate. Ruperea/desfacerea sigiliului de securitate atașat produsului atrage dupa sine scoaterea produsului din categoria celor returnabile. Când primim pachetul, vom inspecta starea produselor înainte de a procesa schimbul mărimii sau rambursarea produselor returnate. De reținut: în cazul retururilor, CATO nu va accepta coletele neachitate sau cu plata la destinație și nu va suporta costurile retururilor.

NOTĂ: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni.

Clienții din România au la dispoziție 14 zile calendaristice de la data primirii comenzii pentru a-și exercita dreptul de a anula comanda CATO.

Dacă dorești să-ți exerciți dreptul de retragere, trebuie să folosești portalul de retur.

Îți reamintim că nu trebuie să trimiți datele cardului bancar prin e-mail sau prin rețelele de socializare.

După notificarea intenției de a-ți exercita dreptul de retragere a comenzii, ai la dispoziție 14 zile suplimentare pentru a returna produsele.

Poți returna produsul prin orice firmă de curierat (EXCLUS SERVICIUL POȘTAL), costurile de transport fiind suportate de expeditor.

După ce am verificat starea articolelor returnate, vei primi un e-mail în care te vom informa în legătură cu rambursarea aferentă comenzii. Reține că plata se va efectua prin bancă, indiferent de metodă de plată utilizată la achiziție și, în funcție de bancă, aceasta poate dura până la 30 zile calendaristice de la primirea articolelor returnate în depozit.

De asemenea puteți opta pentru credit în magazinul online, contra-valoarea sumei achitate. Acest credit este valabil 2 luni de la data acordării.