Ajutor

Informații utile despre cum să cumperi de pe CATO.ro, modalități de plată, livrare și retur articole.

Pentru a face comenzi pe site-ul https://www.cato.ro/ vă recomandăm să citiţi cu atenţie această secţiune, împreună cu pagina termeni şi condiţii. Orice comandă, înscriere ca şi utilizator sau la newsletter se face în totală cunoştinţă de cauza şi cu acceptarea tuturor specificaţiilor de pe site.

CONT UTILIZATOR

Orice vizitator are dreptul să-şi facă, în mod gratuit, cont pe https://www.cato.ro/ însă pentru a face comenzi nu este obligatoriu acest lucru. Prin înregistrarea ca utilizator beneficiaţi de unele facilităţi suplimentare, cum ar fi: completarea automată a datelor personale în formularul de comandă, acces la istoricul comenzilor, reduceri promoţionale, newslettere speciale pentru membri, cadouri şi bonusuri. În plus, utilizatorii sunt primii informaţi cu privire la colecţiile noi sau reducerile periodice de preţ.

Dacă nu aveţi cont activ pe site-ul https://www.cato.ro/ şi doriţi să beneficiaţi de avantajele unui astfel de cont, accesaţi link-ul "cont nou". Va recomandăm să completaţi cu atenţie toate câmpurile acestui formular, în special câmpul "E-mail (nume utilizator)". Adresa dumneavoastră de email va fi folosită pentru identificarea contului şi este important să specificaţi o adresa valida şi la care aveţi acces.

În cel mai scurt timp după trimiterea formularului de înregistrare, pe adresa de e-mail specificată, veţi primi un mesaj cu instrucţiunile de activare a contului. Pentru că serverele şi clienţii de mail tratează diferit mesajele primite este posibil ca mailul de activare să fi fost salvat în folderul "junk", "spam" sau "bulk". Verificaţi şi acest lucru.

Confirmarea cererii de înregistrare trebuie efectuată în maxim 48 de ore, în caz contrar aceasta se anulează automat. Verificaţi din nou dacă aţi introdus corect adresa de e-mail. Dacă aţi introdus-o greşit nu veţi primi mesajul de confirmare, trebuie să completaţi din nou formularul de înscriere cu date corecte.

După logarea ca utilizator veţi avea acces la un meniu suplimentar de unde veţi putea schimba datele personale (inclusiv parola) sau veţi putea vedea istoricul şi statusul comenzilor.

COȘ DE CUMPĂRĂTURI

Folosind link-urile din site sau funcţia de căutare, navigaţi prin categoriile de produse. Odată ce aţi identificat un produs care se potriveşte dorinţelor dumneavoastră, selectaţi culoarea şi mărimea şi apăsaţi butonul "Adaugă în coş". De fiecare dată când adăugaţi un produs în coş veţi fi direcţionat în pagina coşului de cumpărături. Aici aveţi posibilitatea să actualizaţi cantitatea produselor pe care intenţionaţi să le comandaţi sau să renunţaţi la unul sau mai multe produse.

Apăsaţi butonul "Continuă cumpărăturile" în cazul în care doriţi să navigaţi în continuare prin magazin şi să adăugaţi alte produse în coş. În cazul în care doriţi să modificaţi cantitatea unor produse nu uitaţi să daţi click pe butonul "Actualizează coş". Pentru a trece la următorul pas apăsaţi butonul "Finalizează comanda". După introducerea datelor și a modalității de plata apăsați butonul ”Trimitere comandă”.

COMANDĂ ONLINE

Trimiterea comenzilor către operatorii noştri se face doar după ce datele de livrare/facturare au fost completate. În cazul în care sunteţi logat, informaţiile personale se completează automat. În cazul în care nu sunteţi logat dar aveţi utilizator creat pe https://www.cato.ro/ trebuie doar să va logaţi iar datele personale se vor completa automat cu cele salvate în contul de utilizator. Dacă nu doriţi să va înregistraţi ca şi utilizator însă doriţi să comandaţi produsele din coş, este nevoie să completaţi câmpurile formularului după care apăsaţi butonul"Confirmă comanda". Verificaţi din nou dacă datele sunt corecte iar produsele comandate sunt cele pe care le doriţi şi apăsaţi butonul"Trimite comandă".

CONFIRMARE COMANDĂ

În cazul în care considerăm că datele sunt reale şi corecte, în cel mai scurt timp de la trimiterea comenzii, veţi fi contactat pentru confirmarea acesteia. Comenzile se onorează în ordinea sosirii acestora. Ne rezervăm dreptul de a nu opera comenzile care considerăm că au datele personale incomplete sau dacă posibilul client nu a confirmat comanda.

Coletele se trimit doar după ce operatorii noştri confirmă existenţa tuturor produselor în stoc şi doar după ce clientul confirmă corectitudinea informaţiilor despre adresa de livrare. Eventualele modificări la comanda plasată online se fac în urmă discuţiei telefonice.

Comanda este optionala. Produsele comandate se achita la valoarea facturii fiscale.

Factura fiscala se trimite in colet, cu produsele.

PROGRAM DE LUCRU

Magazinul online funcţionează în regim non-stop, plasarea comenzilor online nefiind sub nici o formă condiţionată. Procesarea comenzilor se face în intervalul de lucru al operatorilor noştri, respectiv de luni până vineri între orele 09:00 - 17:30 în ordinea sosirii comenzilor şi în limita stocului disponibil.

PROCESAREA COMENZILOR ÎN WEEKEND

Comenzile plasate sâmbătă sau duminică vor fi procesate luni începând cu ora 9:00, în ordinea sosirii acestora.

CONFIDENȚIALITATE

SC CAMI-CLOD IMPEX S.R.L. se angajează să respecte cu stricteţe confidenţialitatea datelor clienţilor şi se angajează să nu transmită datele personale ale clienţilor către terţi. Datele solicitate pe acest site sunt: numele, prenumele, codul numeric personal, numărul de telefon, domiciliul şi adresa de email. În momentul în care doriţi să cumpăraţi online vi se vor solicita suplimentar: adresa de livrare, adresa de facturare şi modalitatea de plata. Prin completarea formularului de comandă de pe site, declaraţi că sunteţi de acord ca numele şi datele dvs. personale să intre în baza de date a companiei SC CAMI-CLOD IMPEX S.R.L., care îşi rezervă dreptul de a prelucra, publica, utiliza pentru acţiuni de reclamă, marketing şi publicitate informaţiile mai sus menţionate, fără alte obligaţii şi plăti ulterioare faţă de persoana dvs. De asemenea, sunteţi de acord să primiţi informaţii, obiecte promoţionale şi/sau produse gratuite, prin poştă, telefon, e-mail, SMS sau alte mijloace de comunicare de la SC CAMI-CLOD IMPEX S.R.L. şi de la partenerii săi cu grijă selectaţi. În cazul în care nu doriţi să primiţi astfel de informaţi, obiecte promoţionale şi/sau produse gratuite, puteţi oricând să refuzaţi primirea acestora. Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice SC CAMI-CLOD IMPEX S.R.L. are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale furnizate de către dvs.

La cererea dvs. scrisă, datată şi semnată, trimisă pe adresa online@cato.ro , anual, SC CAMI-CLOD IMPEX S.R.L., în mod gratuit, va confirma dacă utilizează datele furnizate de dvs. sau va înceta orice prelucrare a acestora. SC CAMI-CLOD IMPEX S.R.L. va rectifica, actualiza, bloca, şterge sau transforma în date anonime pe toate acelea a căror folosire nu este conformă dispoziţiilor Legii nr. 677/2001, privind protecţia persoanelor împotriva prelucrării datelor personale şi libera lor circulaţie.

SC CAMI-CLOD IMPEX S.R.L. nu încurajează SPAM-ul, nu comercializează, nu oferă şi nici nu face schimb de adrese de e-mail obţinute prin intermediul acestui site. Pentru comentarii, întrebări sau reclamaţii referitoare la politică de confidenţialitate, va rugăm să ne contactaţi la adresa de e-mail: online@cato.ro.

1. În sistem ramburs

Dacă selectaţi ca şi modalitate de plata "Ramburs la primirea coletului", valoarea totală a comenzii se va achita în momentul în care curierul livrează coletul.

2. Online cu card bancar

Dacă selectaţi ca şi modalitate de plata "Online cu card bancar" veţi fi direcţionat către partenerul nostru de plăti online securizate MOBILPAY. După ce introduceţi datele personale în formularul de plăti online, veţi fi redirecţionat pe site-ul nostru pentru mesajul de confirmare a plăţii. Pentru plata online se acceptă carduri de credit sau debit emise sub una dintre siglele: Visa, Mastercard, Discover, American Express, JCB, Wright Express (detalii pe www.mobilpay.ro). Dacă plata s-a efectuat cu succes comandă va fi trimisă către noi. În cazul în care pe parcursul procesului de plata intervine o eroare (renunţaţi la plata, nu aveţi bani suficienţi în cont, cardul este expirat, etc) la sfârşit veţi primi un mesaj de eroare iar comanda este anulată.

3. Credit în magazinul online CATO.ro

În urma unui retur, poți opta pentru credit în magazinul online pentru contra-valoarea parțială sau totală a comenzii returnate. Acesta are valabilitate de 2 luni de la data acordării și poate fi folosit la fel ca orice metodă de plată specificată mai sus.

Expedierea produselor

Livrarea produselor comandate se face prin curier rapid, costurile de transport fiind evidentiate separat in cosul de cumparaturi. Termenul de livrare standard este de 24-72 de ore, însă se poate prelungi în perioadele aglomerate. Coletul va fi livrat la adresa specificată pe comandă, plata în sistem ramburs făcându-se la înmânarea coletului. Costul transportului este 19,90 lei pentru livrare cu Sameday sau 22,90 pentru livrare cu FanCourier. Transportul este valabil doar pe teritoriul României. 

NOTĂ: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au mai mult de 6 retururi în ultimele 12 luni.

De asemenea comenzile cu valoarea mai mare sau egală de 1000 RON vor putea fi achitate exclusiv cu CARDUL ONLINE.

Mai multe informații despre procedura de retur găsiți aici: Retururi

Conditii generale de acordare a garanției

Pästrați bonul fiscal primit la cumpärare pentru eventualele reclamatii de calitate care pot fi adresate magazinului nostru, in perioada de garantie. Prezentul talon de garantie va asigurà toate drepturile conferite de legislatia în vigoare (Legea 449/2003, Ordonanta Guvernului României nr. 21/1992, republicatà). Modalitatea prin care se asigurà consumatorului garantia este înlocuirea acestuia sau, dacà acest lucru nu este posibil, restituirea contravalorii.

Termenul de garantie este de 30 de zile de la data livrärii produsului, pentru deficiente neimputabile consumatorului. Rãspunderea vânzätorului este asumatã în conformitate cu dispozitiile art. 16 din Legea 449/2003. Rezolutia contractului, respectiv restituirea contravalorii produsului se face in conditiile art. 11 din Legea 449/2003, precum si art. 14 si art. 15 din O.G. 21/1992 republicatä. Pentru acordarea garantiei este necesarà respectarea instructiunilor precizate mai jos.

IMPORTANT!

Compozitia materialelor, instructiunile de întretinere precum si pictogramele cu instructiunile de curätare si întretinere ale produsului dumneavoastrà se gases pe eticheta interioarà a acestuia Acestea sun specifice produsului dumneavoastrà si este obligatorie consultarea acestora. Verificati mai jos semnificatia pictogramelor de pe eticheta interioară a produsului dumneavoastră.

Instrucțiuni de utilizare si întretinere articole de îmbràcâminte:

Ori de câte ori se impune, îmbrâcâmintea se spalã sau se curăță conform instrucțiunilor indicate pe eticheta interioară. Se vor folosi numai detergenți care respectă normele de calitate impuse de legislația internațională privind siguranța utilizării acestor produse. Nu folosiți pentru spălarea / curățarea articolelor dumneavoastră produse de curățat industriale (soda sau alți derivați chimici).

Acestea pot deteriora ireversibil produsul, fapt ce nu este acoperit de garanție. Se interzice spălarea articolelor de îmbrăcăminte la temperaturi mai mari decât cele specificate pe eticheta interioară. De asemenea, articolele colorate se vor spăla cu articole de aceeași culoare. Jeans-ul (denim) se spală la max. 30°C, cu articole de aceeasi culoare, dearece se poate transfera culoarea pe celelalte produse, iar în timp jeans-ul se poate decolora.

Nu uscați produsul dumneavoastră prin expunerea la surse de căldura (radiatoare electrice, aragaz etc.) Uscarea se va face întotdeauna la temperatura camerei.

Feriți produsul dumneavoastrà de obiecte care pot provoca zgârieturi, arsuri, perforari sau orice acțiune fizică de natură să deterioreze.

În cazul în care apelati la servicii specializate de curățătorie / spalãtorie pentru întreținerea produsului dumneavoastră, societate noastră nu poate fi făcută răspunzătoare de nici un fel de defect ce poate să apară datorită procesului de curățare / spălare.

Instrucțiuni de utilizare și întreținere genți și poșete:

Gențile și poșetele comercializate de societatea noastră sunt destinate exclusiv pentru accesorii și nu pot fi folosite pentru bagaje de voiaj. Greutatea maximã admisã pentru poșete este de 1 kg, iar pentru genți de 3 kg.

Pentru o utilizare îndelungată și în cele mai bune condiții, respectați instrucțiunile de întreținere de pe eticheta interioară a produsului dumneavoastră.

Garanția se oferă dupà constatarea defectelor. Pentru aceasta este necesară predarea produsului în magazin împreună cu bonul de casă ce dovedește achiziția.

ATENTIE! Nu tăiați eticheta interioară a produsului! Lipsa acesteia duce automat la pierderea garanției!

Denumirea, modelul, codul produsului, data cumparari, prețul, adresa magazinului se găsesc pe bonul de casă și acestea reprezintă date esențiale de care societatea noastră are nevoie pentru soluționarea oricăror reclamații ulterioare.