Companie

Cu și despre CATO. Care este viziunea noastră, care este cultura pe care o încurajăm în compania noastră, și care sunt așteptările noastre.

CATO® - ÎNCEPUT ȘI PREZENT

Inițial, conceptul CATO® a fost unul de multibrand. Dar, încetul cu încetul s-a axat pe articolele proprii, personalizate, devenind un brand romanesc în continuă ascensiune. Aceste realizări sunt posibile în baza unor bune colaborări contractuale cu fabrici și ateliere care confecționează articole de imbracaminte CATO® atât în țară cât și în afară.

CATO® CONCEPT…astfel s-au conturat 5 idei de bază:

1. FASHION - CATO® îmbină stilul de moda internațional în vogă cu idei proprii, iar asta face brandul atractiv.

2. CROIURI SI TIPARE pe linia și conformația clientului local, venind astfel cu un suflu nou în domeniu, deoarece toate brand-urile din exterior prezente pe piața românească au impus tipare și croiuri din țara lor de origine, care nu se potrivesc neaparat clienților români. La CATO®, moda se îmbină cu comfortul în purtarea articolelor.

3. CALITATEA PRODUSELOR. Materialele si custaturile folosite asigura rezistenta in timp, la purtare si este importanta in raport cu imaginea produselor.

4. PREZENTAREA ARTICOLELOR ȘI CALITATEA SERVICIILOR în magazinele CATO® este la standarde ridicate.

5. PRETURI ACCESIBILE, raportate la calitate și la puterea de cumpărare a pietei.

Pentru a avea tot timpul un feedback corect și prompt din partea clienților, articolele CATO® se comercializează în rețeaua magazinelor proprii. În magazine, colecțiile CATO® sunt grupate pe stiluri vestimentare, iar prin modul de prezentare sunt sugerate ținute unitare.